27/3/13

Hot air balloon party

Το Μιραντάκι μου λοιπόν έγινε ενός έτους. Τα πρώτα γενέθλια είναι τόσο συναρπαστικά για όλους εμάς αν και το ίδιο το ανθρωπάκι δεν καταλαβαίνει ακριβώς τι έχει συμβεί. Απλά ένα απόγευμα μπαίνει μπαίνει κόσμος στο σπίτι, με σακούλες και δώρα και κάποια στιγμή εκεί που παίζουμε εμφανίζεται μια τούρτα και ένα κεράκι και αυτή πρέπει να το σβήσει. Μμμμμμ.
Το πρώτο πάρτυ της Μιράντας ήταν οικογενειακή υπόθεση. Μαμά, μπαμπάς, αδερφή, παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες, ξαδέρφια. Όμως επειδή η μαμά είναι party animal, με την καλή έννοια, αποφάσισε να το κάνει πάρτυ με τα όλα του. Hot air balloon party. Δηλαδή πάρτυ αερόστατο. Budget friendly, να εξηγούμαστε. Και στο κάτω κάτω, δεν φταίω εγώ. Pinterest made me do it!
 
Η πρόσκληση
 
 Είναι ένα τρισδιάστατο αερόστατο το οποίο έραψα στο κέντρο με την brand new μου ραπτομηχανή. Τις περισσότερες προσκλήσεις τις ταχυδρόμησα, έτσι για να έρθει και κάτι πιο ευχάριστο στο ταχυδρομικό κουτί από το λογαριασμό της ΔΕΗ.

Η διακόσμηση
 
 

 
 Τα δύο αερόαστα αριστερά τα έφτιαξα εγώ με τη ραπτομηχανή και το καλάθι είναι ένας φελός από κρασί. Το μεγάλο αερόστατο δεξιά είναι δώρο της αδερφής μου για την περίσταση!
 
Αυτά είναι μαξιλάρια συννεφάκια στο mood του πάρτυ τα οποία επίσης έφτιαξα με τη ραπτομηχανή! Το ένα είναι ροζ και το άλλο καρώ άσπρο-μπλε. Ήταν πολύ εύκολο να τα φτιάξω και τα έχω βάλει και στο μαγαζάκι στο etsy.
 
O μπουφές
 
 
 
 
 
Αλμυρά
Πολέντα bites (πλήρης αποτυχία, δεν έφαγε σχεδόν κανείς και όσοι δοκίμασαν τους φάνηκαν άνοστα)
Donuts με λουκάνικο από Nanou Donuts (εγγυημένη επιτυχία, έπρεπε να είχα πάρει περισσότερα)
 
Γλυκά
Lemon Coconut Bars (εγώ ξετρελλάθηκα από το συνδυασμό λεμονιού-καρύδας)
Μπισκότα σε σχήμα σύννεφου (και ΟΧΙ δεν είμαι τόσο τρελή ώστε να αγοράσω κουπ πατ σε σχήμα σύννεφου αλλά έκανα άλλη πατέντα. Έκοψα τη ζύμη με κουπ πατ σε σχήμα μαργαρίτας από ένα σετ που εχω από το ικεα και μετά το έκοψα στη μέση!)
Κουταλάκια με σοκολάτα και sprinkles
Cupcakes σοκολάτα (εξαφανίστηκαν!)
Cupcakes βανίλια με βουτυρόκρεμα (δεν έφαγαν ούτε ένα)
Τοστ με μερέντα (πολύ εύκολο και φθηνό)
Μπανόφι (συνταγή του Άκη, τρώγεται πιο ωραία όταν είναι ζεστό)
 
Αναψυκτικά
Λεμονάδα
Βυσσινάδα
Πορτοκαλάδα
Καφές για τους μεγάλους
 
 
Η τούρτα
 
 
Η τούρτα ήταν απλή. Παντεσπάνι σοκολάτα και σαντιγί. Έχω κάνει και καλύτερες.
 
Τα δωράκια
 
Τα έδωσα σε μικρούς και μεγάλους. Ένα αερόστατο, αυτοκόλλητα χρωματιστά, smarties και κάτι ευρώ σοκολατάκια.
 
Και λίγα Hightlights
 
 
 
Εδώ τα κορίτσια παίζουν τη "βαρκούλα του ψαρά" με μεγάλη επιτυχία!
 
 
 
 
η φαμίλια
Τα κουμπαράκια μας από το Λονδίνο aka οι νονοί της Μιράντας παρακολούθησαν μέσω skype τη βαφτιστήρα τους να τρώει πρώτη φορά τούρτα.
 
Nα ζήσεις Μιραντάκι!!
 

4 σχόλια:

Βίκυ είπε...

Μπράβο Μπράβο και πάλι Μπράβο!!!!
Να τις χαίρεσαι!

mommyinhappiness είπε...

Να σου ζήσει!! Έβλεπα τις φοβερές φωτογραφίες με τα κοριτσάκια σου να παίζουν μαζί και μου άρεσαν τόσο πολύ!

Naf είπε...

υπέροχα όλα! και του χρόνου!! (Αυτήν την μικρή πονηρόφατσα εγώ θα την φάω:)

Ανώνυμος είπε...

πηρα μερος αλλα δεν χορταινω να τα βλεπω μπραβο ! =)
παναγιωτα