30/12/14

The burger party

Λίγο πριν μας χτυπήσει ο κυκλώνας "ιώσεις", πρόλαβα να γιορτάσω τα γενέθλια μου με την οικογένειά μου. Μάλιστα, αυτή τη φορά, καλεσμένοι ήταν τα αδέρφια, τα ξαδέρφια και οι κουμπάροι μας, μια πραγματικά πολύ όμορφη συνάντηση για όλους μας, μιας και δεν έχουμε την ευκαιρία να βρισκόμαστε συχνά. Άλλες ηλικίες, άλλες περιοχές, άλλες δουλειές και προτεραιότητες. Όμως τα κατάφερα και τους μάζεψα όλους με αφορμή τα γενέθλια μου!
Φυσικά, το πάρτυ μου δεν θα μπορούσε να μην έχει θέμα. Και αφού απέρριψα το καθιστό τραπέζι αφού μαζευόμασταν καμιά τριανταριά άτομα, απέρριψα τον μπουφέ με διάφορα, μου ήρθε η φαεινή ιδέα να φτιάξω ένα burger bar: δηλαδή να φτιάχνει ο καθένας το δικό του burger βάζοντας ό,τι θέλει από τις επιλογές που θα του προσέφερα. Και κάπως έτσι έφτιαξα το Burger Party μου!
 
 
 
Στο bar-μπουφέ υπήρχαν διάφορες επιλογές:
καραμελωμένα κρεμμύδια
coleslaw
pickle sauce
τυρί cheddar
ντομάτες
κρεμμύδια
μαρούλι
μπέικον
κέτσαπ
μουστάρδα
barbecue sauce
 
 
Επίσης είχα και hot dog, έτσι για την όρεξη!
 
 
 
 
 
Μου τρέχουν τα σάλια και μόνο που ποστάρω αυτές τις φωτογραφίες!
 
 
 
 
 
Το φαγητό λοιπόν ήταν τελείως informal, το οποίο βοηθούσε στο να δημιουργηθούν πηγαδάκια και να μιλήσουμε όλοι με όλους, να θυμηθούμε τα παλιά και να μιλήσουμε για τα καινούρια!
 
Ικανοποιημένοι όλοι λοιπόν, περάσαμε στο γλυκό και στις φωτογραφίσεις!
 
 

 
 
 
Παρεμπιπτόντως, έκλεισα τα 36 αλλά ποιος νοιάζεται στα αλήθεια!
Σας μοιάζω για 36?
(βασικά σήμερα, μετά από μια άυπνη νύχτα, παίζει να μοιάζω τουλάχιστον 60)
 
Και του χρόνου με υγεία!!!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: